neděle 2. října 2016

Výlet na Vranov

Včera jsem si udělala výlet bez dětí jen s mými rodiči.Jak už jsem psala, holky teď mají období kdy je výlety ,,moc neberou":-)
Bylo nádherně.Stromy dostávají krásnou zlatou barvu,podzimem to všude krásně voní.
Mám to tam moc ráda.Dominantou Vranova je Paulánský klášter a kostel Narození Panny Marie.
Už když jsem byla malá,chodili jsme sem s rodiči o Vánocích podívat se na Vranovské jesličky.
Jsou z lipového dřeva a po vhození mince se postupně rozsvěcují,Ježíšek se kolébá,hraje koleda...prostě nádhera.
A když jsem u těch koled...začínám se moooc těšit na Vánoce.-)

































Mějte se krásně
Pavla♥

6 komentářů:

  1. Vánoce ještě nééé! Vždyť nás teprve čeká krásný probarvený podzim a ranní mlhy :o)
    Mám ráda staré dveře, kliky a představu, kdo díky nim vcházel do domů apod.
    Co se týká těch společných výletů, tak rozumím a také se postupně učíme užívat si výletů bez dětí, Petra :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím:-)taky si chci ještě podzim užít:-)Ale tak tam u poslechu koled na mě ta vánoční nálada nějak padla no.-))
      A na výlety bez dětí si zvykám těžce...vždycky mě hrozně mrzí,že tu krásu nevidí...ale ony na to později přijdou.Já byla taky taková.
      Mějte se krásně Peti a děkuji za návštěvu,Pavla♥

      Vymazat
  2. Jesličky jsou krásné :) Taky se už těším na vánoční atmosféru, ale ještě si užijeme podzimu :) Mám ráda i to nevlídné počasí, kdy si člověk doma zapálí svíčky a udělá pohodičku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-)jasně že si ještě podzim užijeme:-)Pohodičku při svíčkách mám taky ráda a k tomu ještě dobrá kávička a rodinka pospolu....-)
      Děkuji za návštěvu,krásný večer přeji,Pavla♥

      Vymazat
  3. Ahoj Pavli! S rodiči to musel být moc fajn výlet... Čím jsem starší, tím více si vážím chvilek se svými rodiči, prarodiči.. O to více, že od všech bydlíme 250km daleko... Hned bych s nimi se všemi také vyrazila na nějaký takový výlet či procházku. :-)
    Fotky máš moc pěkné, ještě plné sluníčka a s krásnými podzimními barvičkami. :-)
    A ty jesličky, ty bych chtěla vidět, to musí být nádhera!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci:-)Takto s rodiči vyrážíme často.Je to moc fajn.Já bych výletovala každý den:-)Máš pravdu,čím je člověk starší váží si víc a víc těchto chvil...Bydlet tak daleko od všech musí být těžké,to je potom každičký společně strávený čas vzácnost:-)
      Jesličky jsou opravdu krásné.Když jsem byla malá chodili jsme sem o Vánocích(zasněžených)a to bylo jako v pohádce:-)
      Děkuji za návštěvu,měj se krásně♥

      Vymazat